| Autor |
Wiadomość |
|
|
|
Mistrz
Pochwał: 2 Ostrzeżeń: 29 Posty: 1566
Nick: Idilyon
|
|
Witam.Czy macie ochotę na małą grę?
Cóż...najpierw trzeba ją zrobić!
Tylko że nie znam się na tym całym programowaniu i tak dalej bla bla bla Więc chciałbym spytać czy może ktoś z Was się na tym zna i byłby chętny do zrobienia takiej Gra ma wyglądać tak jak ta na Nonsensopedii tylko że ma być bardziej realistyczna i być osadzona w naszym świecie i czasach Ewentualnie można zrobić więcej scenariuszy
PS
Sorki że piszę bez znaków interpunkcyjnych ale mi się coś zwaliło _________________ Sandy jest taka słodka,że chętnie bym ją zjadł
Hahaha  |
|
|
|
|
|
 |
|
|
Wojownik
Ostrzeżeń: 11 Posty: 114
Nick: Anarvan Rexon
|
|
Eee, nie da się tego za bardzo zrozumieć. _________________ Nie wkurzaj mnie Anonymous, bo pożałujesz !
 |
|
|
|
|
|
 |
|
|
Mistrz
|
|
...
Spytałem,czy ktoś nie ma ochoty na zrobienie gry tekstowej? _________________ Sandy jest taka słodka,że chętnie bym ją zjadł
Hahaha  |
|
|
|
|
|
 |
|
|
Moderator
Pochwał: 7 Ostrzeżeń: 2 Posty: 440
Nick: Revan Mercer
ID: 156
|
|
|
|
|
 |
|
|
Mistrz
ID:
|
|
Tak,ale nie musi być robione według wiki.W ogóle to tylko moja propozycja,a taka gra będzie na pewno ciekawa. _________________ Sandy jest taka słodka,że chętnie bym ją zjadł
Hahaha  |
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
Chodzi o grę paragrafową? No gdyby była z ładnymi opisami i dobrą fabułą to fajnie by wyszła. _________________
 |
|
|
|
|
|
 |
|
|
Mistrz
|
|
Coś w tym rodzaju.Nie chcę się zbytnio rozpisywać,jeśli nie ma chętnych. _________________ Sandy jest taka słodka,że chętnie bym ją zjadł
Hahaha  |
|
|
|
|
|
 |
|
|
Wojownik
Pochwał: 1 Posty: 76
Nick: Amiya.
|
|
Nie umiem, a bym pomogła. ; o _________________
nie chcę twoich rąk, ty siadaj obok! |
|
|
|
|
|
 |
|
|
Obywatel
Pochwał: 1 Ostrzeżeń: 3 Posty: 64
Nick: Mehrendex Merendix
ID: 224
|
|